nattt ... :)

Hejsan nattbloggarna :) klockan e snart 1,men vill  inte sova ... Zzz.. snackar med min älskade Astrid och lyssnar på skiit bra musik :D lillsyrran sover bredvid mig ( snarkar XD) :D
Såå astrid kunde lura mig igen ...med en viking line kryssning .. jag gick på det ... ( men hon ska fåå :D )<33
Imorron så ska jag träffa min kusin :) längtar <333 Och sen måste man börja plugga ... -.-´
Snart e det jul, måste börja spara pengar för presenter -.- det jobbigaste delen av julen :D men vinter är en fin tid på året viit snö, hänga med kompisar,dricka massor av tee :D det bästa är att man kan åka pulka med den kära och nära :) snöbollkrig e oxo rätt rolig :)uuuu.. och man får massor av presenter <33 det diggar jag :D
Men det dåligaste med vinter e att det blir mörkt så himla snatt och det gillar inte jag,man blir sjuk och förskyld ...:/ men man överlever :PVinter <333
Pöss Pöss <33 // Liisbeth <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0