memoriees!!<3

heeeeeeeeej bloggeeen!! (a)<3333
kl är 02.00 på natten och jag pallar seriöst inte sovaa!!! :s
just nu så chattar jag med min älskling liisbeth breee ;D <333hahahaha
har värsta dam utbrottet på henne eftersom hon åker till estland (har sagt det flera gåger) MEN VILL INTE ATT HON SKA ÅKAA D: !!! :( <333333 ajjaa FAAN VAD JAG SAKNAR SOMMAREN :(
några bilder när jag har vart med på sommaren 2010 :'( SAKNAR REDAAAN!! :(<333

jag och nathalie på sommaren D:
faan vad jag saknar nät träddgården ska se ut så här :(<33
jag och min bbe liisbeth xd på sommaren :(<33
värsta bergochdalbanan i Knot's bery farm :D det var super där;d
Jag hade det så kul på sommaren:( <33
en konstig coh cp bild på mig i sommras, fan vad brun jag var då :( och det är jag xd, men intelika brun som förut D: <33


GE MIG SOMMAR NU!! FAN ATT BAJSVINTERN KOMMER NU :(
ska duscha nu xd
ska dra så hejdå så länge!!
pööööösss // astrid<3

Kommentarer
Postat av: nathalie :)

saknar när de va du och jag oftare! :( ÄR jag DIN vän föralltid längre hihi ? xD

love u 4ever..



och kan vi ses imorgon typ forum eller nåt!? <33

2010-11-05 @ 18:02:23
URL: http://shopfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0