Jobbig / roligt morgon /dag blää...

hej bloggen :)


Såååå först av allt så har man inte hunnuit blogga..( typiskt ) skola och allt kommer hem sen måste man plugga sen ska man äta och ducha varje kväll ...ibland blir det bara för mycket ... -.- vill stänga av allt ...
Meen a ja nu ska vi prata om skolan igen :D hahaah (N) (Y)det var skiit stressig morgon :S såå vaknade klockan 6 på morgonen ...sen kom jag ihåg att man var tvungen att läsa en engelsk bok .. -.- .... blääää 25 sidor på 30 minuter :D haha men lyckades ;) sen så pluggade jag mer ....han inte ens äta frukost....sen klädde på mig sprang ut lillsyrran sa inte ens att bussen gick slängde jackan på mig och boooooom ur ur dörren :D
han på bussen knappt... sen sprang man till skolan ...upp för många trappor till klass..sen upp till datasalen.. skriva ut 3 uppsatsen ( religion,estniska och en till religion och engelska -.- ) sen så väntade jag på maria ( min kompis :) ) sen hade hon skrivit ut texten till Canada arbetet hämta  sax och lim och klistra på allting...det skulle ha varit klar idag som alltid så blir man lite sen..klockan tikkade vi klipper som galningar,sitter på golvet och är heeelt stressad :D sen so var det 2 minuter kvar,springa ner till klassrummet och spela som om allting var lungt :D sen så fick vi veta till sluta att vi inte hann att prata om våran arbete FETT FAIL :D hhhahaha sen så var typ läraren sjuka i skolan ... några av dem i alla fall .. vikarier då fick man ha kuuul :D haha maria och jag gjorde en VÄLDIGT konstig sa på våra skoldatorer .... :D hahaahh garvar ihääääl ... det bästa som har hänt har aldrig skrattat såå mycket :D haa haha tänker på det fortfarande ... :D hmm ja och sen skulle ja dra ut med mina kompisar till stan men så hittade jag inte dem efter skolan och alla mobiler var avstängda -.-´ så fick man åka hem :Doch nu så sitter jag på min säng med mjölk och kakor =D lyssnar på musik och har försök ringa astrid ...men hon svara inte .... :/ får snacka med henne senare ... Såå sen så måste man plugga hela helgen ..känns som man sitter i fängelset...bara plugga..har 5 PROV NÄSTA VECKA .. kommer hoppa ner från en klippa .. blää ;) men tjaa så länge ;)  PUSS <3




;)( missa nästan bussen -.- )
En bild på  mig och min Älskade Katt <333 Pössssss <333 // Liisbeth <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0