hemma...

så tjeenaaa!!
idag har jag inte gjort så mycket, är hemma hos min farmor och har typ bråkat med min mamma -.- FAN VAD TRÅKIGT JAG HAR HAFT DET IDAG :@
ville åka till fiskis en gång till för att träffa mina kompisar och ha det kul men tyvärr så fick jag inte (FAN), idag är det sista dagen!! friheten är slut :( imorn blir det skolaa D: :'( baajs heller :(. Det är iallfall br att jag har gjort klart mina läxor som jag måste lämna sen :s

faan saknar sommaren, saknar att festa och att vara med mina kompisar!!! VARFÖR ;(
okeej man måste plugga också -.-
aja heejdå så länge...

Bajs jag vill ha denna vackra och goda parfym!! den ät best! den luktar skit gått!!
Britney Spears - Midnight (Fantasy) :D<33


Hejdåå så längee pöööss// astrid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0