hejsan ..!

Så imorron gäller det .. :( åka ifrån Sverige och från mina vänner och min bästis Astrid :( <3 <3 det e några dagar men det känns som hundra år .. men a ja måste börja packa har packat lite men ..har kvar mycket .. :( men det är rätt så kort väg till Estland så slippr man sitta i timmar på flyplanet .. skulle vilja ta med astrid <33 vi skulle ha såå roligt !! :) flyplanet åker ju typ 1 timme så tänkte lyssnar på musik och kanske sover Zzz... mend man får inte använda datan på flygplan ( dumma regel =D ) annars skulle jag ha varit i internet PÅ flyplanet ,men som sagt så finns det internet i Arlanda så kan snacka typ 2 timmar med mina vänner :) <3333 så och nu så tvättar jag kläder i tvättstugan sista smutsiga kläder ska bli rena =D men a ja ska dra nuu !!!!! Puss pusss astrid jag kommer tillbaka om 3 dagar ;) <3 <333 pusss älsakr dejj !!!
zuuup.... ivääg.... :(
Pöss Pöss <3 <3 // Liisbeth <33
PS: ASTRID älskar dejj jätte mycket !! <3333
Älskar denna bild !!  <333 Bästa bästisen i världen !! <3 <3pusssssssss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0