*Gilla*Gilla*<333

JACKA : vinter ju på väg !! och dem lovar att det kommer att vara sviiinklallt .... -.- mobbigt ! -.- men a ja mamma sa att jag kan välja vilken jacka jag vill !!! så jag bestämde mig för en " Canada goose " det finaste jackan :D det ska jag få i alla fall e fett glad för att då slipper jag fryyyyysaa brr....älskar canada goose :D vet många kallar det för fjortis jacka men vem faan bryr sig om det .. inte jag i alla fall ;)
<33 älsakr deeeet jackan !!!! så jävligt snygg och varm jacka :)


SKOR: Uggs :D det diigggar jag :P men har inte hunnit köpa än ... men tänker köpa snaart :D uggs, canada goose vit linne och blåa jeans !SNYGGT ! <33 tänkte köpa fejka uggs ingen ide och köpa märkes uggs ... :D speccielt svarta uggs e fina !!tycker jag :Ddin sko har fina i alla fall och dem e inte så dyra ;) !

me likey !! <333 men a ja ska dra nu hej dåå :D puss <333
puss <33 // Liisbeth<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0