Estland <3

soo ja nu e man äntligen framme :D känns bra :D soo vet inte vad man sjka börja :D jaha soo man fick vakna klockan 8 :D det gilalde inte jag :D först so soog jag att det var fint väder tack gode gud :D man fick sminka sig och so äta frukkiost :D och sen so okte vi till Arlanda :D flygplanet var dkiiit liten bara 30 personer det betyder att det var var bara 11 rader med 2 säten :S det var läskigt ....först so var det  fint väder frün stockholm :D planet lyfte fin kändes som man satt pü en bergdalbana som gick upp tyyp skiit snabbt xD man ficj typ mat och allting pü flygplanet :D
Men sen sü vädret fron Estlnad var itne bra .... regningt och mülnigt och det gjorde att flyplanet skakades riktigt hüt när vi skulle landa blev skiit räddd..om jag ska vara ärligt :S
men vi landade och jag lever i alla fall :) men vi fick lämna vüran stackar katt hemma.... men han kommer klara sig ;) nu e jag pü landet,med alla kusiner och familjmedelemmar :D so finns skiiit mycket mat,shohoo orkar itne ens äta mer :D älskar ESTNISK mat det bästa maten :) lovar det ;) <3 och nu sü hade  jag hoppats att astrid skulle logga in och svara po mina sms men fick veta att hennes mobil inte funakde .. snälla logga in ...  <3 <3 sen so träffade jag min älskade bosse =D OMG vad han e söööt :) :D shiit asso :)
BOSSE <3333

Pusss so länge // Liisbeth<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0