BAJS

heeeej ;D
baajs att liisbeth åker till idag :( plus att jag kom hem igår så sent så jag får typ inte gör nåt idaag -.-
faaan!! måste stanna hemma och städaaaaaa -.- f off (N) aja chattar med nathalie just nu på fb <33 och jag lovade henne träffa henne idag, typ till forum men mamma är så arg på mig så jag får inte göra nåt idag, BAJS HELLER!!!!!
nathalie är typ sur på mig eftersom vi inte kan träffas :S <333 måste prata med henne hu :S
aja, ska STÄÄDA nu annars blirdet bråk och katastrof mellan mig och mamma D:
heejdååå :)

yees det var bra iallafal att jag fick koss-hörlurar ;D <333
jag älskar dem ;)<333

heejdåå!! // astriid<333 :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

vi måste ses i veckan! saknar oss fett myckeee:( <333

2010-11-06 @ 15:19:08
URL: http://shopfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0