Aboouu ;D<3

tjaaaaa ;D
abbouu är fett glad :) och sammtidigt ledsen :(
okeej idag har jag inte bloggat så mycket, men kan berätta vad har jag gjort :D heheheh ^^
okeej idag vakna jag kl 12 :S oc typ skulle möta några kompisar i fiskis :) det är fett nice där ;D okeej är arg för att LIISBETH HAR ÅKT TILL ESTLAND D: :( <3333 MEN HON KOMMER ATT HA KUL ;D
där vad jag med mina kompisar och chillade lite, (: OMG
MIN MOBIL ÄR SÖNDEEEEER!! fan, kan inte messa, men ska få en nu sen ;D
vi tänkte på att om jag samlar pengar, då tänker jag seriöst göra en fest med mina kompisar i fiskis AABBOOU GE MIG FEST NU!!! assan<33

hade ätit också, kykling :p hahaha xd just nu så chattar jag med Niheed :D <333 vi planerar festen^^ hehehe :D aja blogg mer senare :D heheh ^^
drar så längeee :)<333

jaag xd
en ful bild :d <333


heejdåå pööss // astrid <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0