julklappar :p & LOOOOOOOV

tjenarree bloggen!
ÄNTLIGEN ÄR DET LOOOOOV!!!! nu slipper man vakna så tidigt för att åka till skolan!!! hahahahha xD
har inte bloggat på länge! det är för att jag är FRISK!! ÄNTLIGEN :D
hehehehehhe ^^ just nu så chattar jag med nathalie :) ska kanske till sickla imorn med henne och köpa presneter till mina kära vänner :) EHEHEHEHHE (Y)
fan varför måste killer vara sä jävla omogna? :@ seriöst! -.- okej vissa killar, INTE ALLA!
jag vill ha Britney Spears - Radiance asså en parfym som luktar galet god asså !!!! DEN ÄR VACKER OCH UNDERBAR!
det är denna parfym jag vill ha!
och chattar med min älskling Nathalie :*
en gamma bild på mig och nathalie i sommras! SAKNAR! :( <3
Aja, draar så länge ;* puss // astrid<33

Kommentarer
Postat av: nathalie

ääälsking!!

saknar också :D <33

2010-12-23 @ 17:16:23
URL: http://shopfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0