hejsan hoppsan trallelalela :D

JA blogg tydligen så ville astrid börja blogga igen.... hmm varförr det vet vet jag nt :D så då blogggar vi vidare ? :D
jag har julshoppat med astrid idag och sen så åt vi på Donken :) men stan är full med konstiga människor ....en kille i donken och sen på stan sa "puss "...hmm konstiga människor  :Dtydligen så har ja mycket cash.. :D hahha självisk jag är elle hur ( astrid sa att jag hade mycket pengar idag för att julshoppa )


Och sen så skulle hon ta ett snack med mig om kommentaren !? det visste jag inget om har nt tagit bort nån kommentar allas...a elle hur det blev väldigt seriöööst snack idag :D hehe :D

Äntligen så är det lov om typ 4 DAGAR !!!! LÄNGTAR !!!! :O orkar inte med skolan men behöver en lång lov (a) och så är det skiit stressigt sista dagar måste klara sista saker och sånt skiit.. -.- men man får stå ut ;)

Ja det har hänt mycket som man inte har bloggat om men nu så kan man det igen :D hehehe kom på en skiit roligt grej jag och min kompis i skol skulle gå till affären på rasten och just innan det rasten hade vi musikletion vi lärde oss typ julåtan och maria och jag tåg chansen att sjunga det för andra :D vi gick till äaffären och SJÖNG skiit högt..men det brydde vi oss inte om :D vi bara fortsatte :D

Måste gå nu i alla fall :) Tjaråå :)


// Liisbeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0