hejsan :D

tja !!!
wow länge sen man skrev här..men har inte tid.. :D vad ska man börja med då ? julafton = många många många  presenter :D iaf fick lillasyrran Juat dance 2 :D fett nice asså ahr dansat häcken av mig :D yeah !! ÄÄÄGER !!!orkar inte och tänker inte nämna alla presenter :D men det var många :S sen så har i alla fall min mamma beställt en skiiiiiit snygg jacka till mig !!! :D kan bara inte vänta tills den kommer !!!! vill ha min jacka :S
och så har man hängt med sina kompisar shoppat,varit och åkt skridskor med astrid och min lillasyrra :D det var ska jag säga :D några ramlade och några inte :D men det var kul i alla fall :D ;=) hmm vad har man mer gjort då...aa mina kusiner från ENGLAND har kommit hiiiiit..har typ inte träffad dem på länge!!!!!! av den har jag fått presenter oxo :D sen så har man pulkat och SOOOOVIT så  länge det bara gåår :D har varit uppe i mer än 20 timmar eftersom det var fest hos oss :D YEAHHH !:D hmm....konstigt ... att astrid ville blogga så gärna :P men har injte blogggggat på länge höhöhö :P  och så är det nyår snart !!! KAN inte vänta :D det kommer vara 2011 :D yeahhh :D

Den sista dagen när astrid var här så hittade vi den bästa LÅÅÅÅTEN EEEEVVVVVEEEEERRR !""!!

http://www.youtube.com/watch?v=LH5ay10RTGY här kan nmi lyssna på den :D asså seriööööst den äääger !!
men ska dra nu pöss pöss  :D

( orkar bara inte lägga upp några bilder :D :D ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0