FRIISK :P :D

Hej hej :)

idag har jag typ vart hemma hela dan! D: har inte gjort nånting på hela dan, inte igår heller, har typ varit ''SJUK'' :S men det känns som att jag är frisk nu ;D hehhehehe (antar jag)
just nu så chattar jag lite med min bebo (Aexia) och läser andra bloggar :) och lyssnar på musik ;D ni vet :p

imorn kanske det blir FISKIS! att kanske göra nånting!!!! hahaha jag ba: hemma värsta, men borta best :D
egentligen är det borta bra men hemma best aja i don't care! ;pP

ha typ byt header och bakgrund på bloggen :) jul bakgrund, det är jue förfan jul snart :D så jag tänkte ha nåt gem fört med julen ;D hehehehhehe :)
just nu så lyssnar jag på det här :) I LOVE THIS SONG! <3

Elephant Man ft. Ding Dong - Dip Again (Dancehall)


bjuder några bilder på mig  :)<3
R.I.P mina  guldiga örhängen :'( men som tur har jag silvrgia
som jag fick av Djina :*
i köket ;Pp och saknar mina gulldiga örhängen D: :'(


aja ska sova snart, är lite sme trött xd haha :)
ses så längee! puss // astrid<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0