...

först av allt så hej :d har int bloggat på länge för att den funkar int för mig den lägger nt ut inläggen...vet inte varför men för astrid så funkar den...konstigt...så ska försöka en gång till... ;)
Det bästa med hema jul är ATT MAN HAR LOOOOOOOOOOOOOOV!!ÄNTLIGEN SERIÖÖÖÖST :) har längtat orkar inte med skolan... :D så det ör jul och om 2 dagar så är det 24 december :D YEAH :D riktigt nice asså :D julgranen är full med presenter det gick runt 1000 spänn ;) mycket tycker många mina kompisar men men :D det är jul :D Min kusin åker till estland idag vill följa med saknar alla i estland.. :( men får åka dit på varma sommaren och hänga där :D just nu så är det vinter och vi har tänkt medastrid att vi ska åka skridskor :d på kungsan :D komemr vli jävligt noce ;) kommer komma hem med blomärken till mitt försvar så är jag rätt bra men ...man vet aldrig när man ramlar.. :D sen så ska mina kuiner komma från england :D med massor av presenter YEAH ! :D sen så ska jag hänga med kompisar från Henkan ;D vi fick våra betyg igår :D e skiiit nöjd med mina betyg massor av VG och MVG :D men det ju 9:ans betyg som räkas... -.- :D och så har jag ingenting att plugga " LÄXFRI LOOV " :D det kanllar jag lov :D

Ska dra nu ;)
Kram Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0