15.40

tjena bloggen! -.-


jag är fortfarnade sjuk :@ och jag vill vara frisk!
omg! det känns som att jag har varit sjuk i typ hela mitt liv :( JAG VILL FESTA, HA DET ROLIGT, VARA MED KOMPISAR, VAR UTE! inte vara inne hemma hela tiden! :( usch usch!!!!
jag svär! det värsta man kan vara är att vara SJUK :@ vill vara frisk :(


just nu så läser jag bloggar och lyssnar på musik, messar och kollar på tv, bråkar med min lilla syster och chattar, har iallafall nåt att göra :|
liisbeth bloggar typ inte för att hon inte är sjuk och iallafall nåt aatt göra :S men typ inte jag D; aja, FAN heller :S
tänker sitta hemma hela dan och imorn -.-



ses så länge! puss :*
// astrid<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0